Σύλλογος Ποντίων και Βορειοελλαδιτών Σύρου Ο ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ

Σύλλογος Ποντίων και Βορειοελλαδιτών Σύρου Ο ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ
Ο σύλλογος είναι πολιτιστικός και αθλητικός. Τα μέλη του συλλόγου είναι από τη Μακεδονία, τη Θράκη ,οι απανταχού Ποντιακής καταγωγής καθώς και φίλοι που αγαπούν το σύλλογο. Ο σύλλογος ιδρύθηκε το 2003 ως σύλλογος Βορειοελλαδιτών Σύρου και αθλητικός σύλλογος ''Ο Μέγας Αλέξανδρος''. Σήμερα ο σύλλογος, μετά την τροποποίηση του καταστατικού του, φέρει τη νέα του .επωνυμία Η αίθουσα του συλλόγου βρίσκεται στο Κάτω Μάννα (Χώνες) επί του κεντρικού δρόμου. ΤΗΛΕΦΩΝΑ επικοινωνίας 6932411950. ΤΜΗΜΑΤΑ : Παιδικό Θεατρικό Εργαστήρι κάθε Παρασκευή 17.00-19.00, Σάββατο 10.30-12.30 και 16.30-18.30 - ΤΜΗΜΑ ΠΟΝΤΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ :Τμήμα παιδιών και εφήβων κάθε Παρασκευή 19.10-20.00 και 20.00-21.00 . Τμήμα ενηλίκων κάθε Κυριακή 18.30-19.30 για αρχάριους και 19.30-20.30. για προχωρημένους. Χοροδιδάσκαλος ο Χρήστος Καρυοφυλλίδης. Σκοπός μας , να ΜΗΝ ξεχάσουμε τις ρίζες μας και να μεταλαμπαδεύσουμε στα παιδιά μας την ιστορία μας.

Translate

Δευτέρα, 15 Αυγούστου 2011

Παιδικό Θεατρικό Εργαστήρι Συλλόγου Βορειοελλαδιτών Σύρου

Η σελίδα αυτή θα εμπλουτίζεται κάθε φορά με τις δραστηριότητες του παιδικού θεατρικού εργαστηρίου 










ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ

ΓΙΑ ΤΙΣ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Για λόγους ανεξάρτητους του συλλόγου, η θεατρική παράσταση ΄΄κωμωδύσεια΄΄ αναβάλλεται για τις 5 Νοεμβρίου.

ελπίζουμε ότι αυτός ο κόσμος....Κεμάλ , κάποτε ν΄αλλάξει....

 



Θέατρο ΑΠΟΛΛΩΝ

Ο Σύλλογος Βορειοελλαδιτών Σύρου και αθλητικό σωματείο <<Ο Μέγας Αλέξανδρος>>

σας προσκαλεί

στην παιδική θεατρική παράσταση ΄΄Κωμ-Οδύσσεια΄΄ ,
ένα έργο της Μαρίας Κιτρά,

το Σάββατο 8 και Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011 στις 18.00

Μία παράσταση από το παιδικό θεατρικό εργαστήρι του συλλόγου μας


---!---


Ελα να παίξουμε!!!


Από τις 9 Σεπτεμβρίου και πάλι μαζί!!!

 

     Ο Σύλλογος Βορειοελλαδιτών Σύρου <<Ο Μέγας Αλέξανδρος>> , με πολύ μεράκι , πείσμα και ευαισθησία πραγματοποίησε ένα όραμα , το θέατρο από παιδιά για παιδιά...κάθε ηλικίας. 

     Μια απόπειρα που είχε ξεκινήσει το 2009 με το έργο <<Το ‘Ονειρο του Σκιάχτρου>> του Ευγένιου Τριβιζά , μας έδειξε ότι τα παιδιά το είχαν ανάγκη αλλά και εμείς το χαρήκαμε.


   Έτσι πήραμε την απόφαση και στις 6 Αυγούστου 2010 προχωρήσουμε στη δημιουργία του  παιδικού θεατρικού εργαστηρίου .

Στόχος του εργαστηρίου είναι η επικοινωνία των παιδιών μέσα από θεατρικές δραστηριότητες και παιχνίδια για να γνωρίσουν με τρόπο δημιουργικό το θέατρο, αλλά κυρίως τον εαυτό τους και τον κόσμο που τα περιβάλλει. Και μέσα από την τέχνη , τη μουσική και την ιστορία του θεάτρου τα παιδιά να παίξουν, να παίξουν, να παίξουν!!!

Γιατί έτσι μαθαίνουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας , τη γνώση, τη ζωή!


Οι εγγραφές ξεκίνησαν . Για πληροφορίες

κ. Ράνια Πανταζή τηλ. 6932411950 - 22810 43784
κ. Βέτα Αποστολίδου τηλ. 6972402388 - 22810 85289


O Σύλλογος μας έχει ξεκινήσει το θεατρικό εργαστήρι για παιδιά στις 6-8-2010



Σύλλογος Βορειοελλαδιτών Σύρου Μυτιλήνης 17 Ερμούπολη

    

6/8/2010 Στο ξεκίνημά μας φιλοξενηθήκαμε  στα γραφεία του Ν.Ο.Σ. 

                                   Η απόπειρά μας είχε ξεκινήσει το Δεκέμβριο του 2009 με 
                         ΄΄ Το Ονειρο του Σκιάχτρου΄΄  του Ευγένιου Τριβιζά ..... και μας άρεσε


Των παραμυθιών εικόνες : Από την Χριστουγεννιάτικη παράσταση









 Δείτε και αυτό, παρουσιάζει ενδιαφέρον 


Είναι το Θέατρο αναγκαίο στη μάθηση των παιδιών;
Δείτε παρακάτω κάποιες πληροφορίες που αφορούν το θεατρικό παιχνίδι και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Κάθε γεγονός ης ζωής μας, κάθε συναίσθημα, κάθε φαντασία, μπορούμε να το κάνουμε θέατρο. Από την στιγμή λοιπόν που κάποιος με ευχαρίστηση εκφράζεται είτε με την κίνηση είτε με το λόγο, είτε και με τα δυο, η δραστηριότητα αυτή είναι παιχνίδι θεατρικό.

Συχνά στις μέρες μας γίνεται λόγος για το θέατρο στα σχολεία, το θεατρικό παιχνίδι, την θεατρική αγωγή. Μοιάζει σαν να λέμε κυκλοφοριακή αγωγή. Εύλογα θα ρωτούσε κάποιος, δηλαδή τα παιδιά διδάσκονται πως να συναναστρέφονται; Αν το θέατρο είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας, τότε όταν το μεταφέρουμε σε ένα παιδί σαν γνώση μέσα από το παιχνίδι, τότε του προσφέρουμε τον κόσμο ολόκληρο. 
Στο θεατρικό παιχνίδι δεν υπάρχει προκαθορισμένο θεατρικό έργο, όπως στο θέατρο. Στο θεατρικό παιχνίδι δίνουμε στα παιδιά ευκαιρίες να εκφραστούν δημιουργικά, να πουν τις ιδέες τους, να εφεύρουν μια ιστορία, να δημιουργήσουν ένα παραμύθι. Να συζητήσουν, ν’ αποφασίσουν, να δώσουν διάφορες λύσεις στην ιστορία τους η οποία έχει την ευελιξία να διαμορφώνεται συνεχώς. Δεν υπάρχουν περιορισμοί και αυτή είναι η σημαντική διαφορά που το διακρίνει σε σύγκριση με το θέατρο. Είναι θα λέγαμε ένα παιχνίδι ύπαρξης και ελεύθερης έκφρασης, γιατί τα παιδιά υποδύονται τους εαυτούς τους, ενώ στο θέατρο οι ηθοποιοί υποδύονται έναν ξένο προς αυτούς ρόλο. Για τα παιδιά το θεατρικό παιχνίδι είναι η ψυχαγωγία τους, για τους ηθοποιούς όμως το θέατρο είναι μια επαγγελματική πράξη.
Σκοπός του θεατρικού παιχνιδιού είναι να βοηθήσει τα παιδιά να οργανώσουν δημιουργικά και να εξωτερικεύσουν με πληρότητα τις προσωπικές τους εμπειρίες, ιδέες και συναισθήματα σε ποικίλες εκφραστικές μορφές και να αναπτύξουν προοδευτικά την απαραίτητη ευαισθησία απέναντι στα καλλιτεχνικά δημιουργήματα όπως και σε κάθε εκδήλωση του ωραίου στη φύση και τη ζωή. Είναι η ανάγκη να δωθεί στο παιδί και τον έφηβο η δυνατότητα να πειραματιστεί, να απελευθερώσει το σώμα του, να χαρεί, να παίξει και παράλληλα να αποκομίσει γνώσεις και εμπειρίες. Να εκφράσουν ελεύθερα και αβίαστα τον ψυχικό τους κόσμο και την προσωπική τους γνώμη.
Στο θεατρικό παιχνίδι τα παιδιά εκφράζονται με το σώμα, αυτοσχεδιάζουν ελεύθερα, εκμεταλλεύονται το τυχαίο, συνδέουν αυτή τη δραστηριότητά τους με τις εικαστικές τέχνες, με τη μουσική, με τη ρυθμική και το χορό, εκφράζουν ελεύθερα τα καθημερινά προσωπικά τους βιώματα ή επινοούν φανταστικά θέματα. Είναι θα λέγαμε μια σύνθεση των επιμέρους καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων.
Το θεατρικό παιχνίδι λειτουργεί σαν μια μικρή κοινωνική ομάδα, μια δημοκρατικά οργανωμένη ομάδα με κανόνες, οι οποίοι όταν τηρούνται απ’ όλους τους παίκτες της, δημιουργεί ένα κλίμα αλληλεγγύης, φιλίας, συντροφικότητας και κοινωνικότητας.Το θεατρικό παιχνίδι προσφέρει στο παιδί την ευκαιρία να εξερευνήσει, να πειραματιστεί, να εκφραστεί αυθόρμητα, ώστε να οδηγηθεί ομαλά στο στόχο του θεατρικού παιχνιδιού που δεν είναι άλλο από την απόκτηση μιας ολόπλευρα αναπτυγμένης προσωπικότητας, με ανεξάρτητη σκέψη και με δημιουργική φαντασία, ως μέλος του κοινωνικού συνόλου (ομάδα).
Με το θεατρικό παιχνίδι το παιδί μπορεί να αποδεσμεύσει τις δημιουργικές του ικανότητες, να απελευθερώσει τη φαντασία του, έτσι οδηγείται στη αβίαστη επικοινωνία και στην καλλιέργεια των ανθρωπίνων σχέσεων. Ιδιαίτερα στο νηπιαγωγείο, όπου τα παιδιά, εξαιτίας του περιορισμένου λεξιλογίου, δεν μπορούν να εκφράσουν με το λόγο τις ψυχικές τους, ευχάριστες ή δυσάρεστες, καταστάσεις. Δίνει στο παιδί δυνατότητες να ικανοποιήσει βιολογικές ανάγκες για κίνηση και δράση. Παίζοντας μέσα στην ομάδα βιώνει με τον καλύτερο τρόπο την παιδική του ηλικία. Αλλά παράλληλα υπακούει με προθυμία στους κανόνες του παιχνιδιού και της ομάδας. Μέσα από το παιχνίδι συνειδητοποιεί την έννοια της δικαιοσύνης, της ισότητας, της συνεργασίας, ανακαλύπτει για πρώτη φορά την έννοια της αυτογνωσίας.


ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Για το θέατρο συνήθως χρειάζεται ένας χώρος(αίθουσα του θεάτρου), ενώ για το θεατρικό παιχνίδι χρειάζεται κυρίως μια ομάδα ανθρώπων που θέλουν να εκφραστούν, μπορεί κανείς να παίξει όπου θέλει. Το θεατρικό παιχνίδι δεν έχει σκηνοθέτη, το ρόλο αυτό τον παίζει ο εμψυχωτής- συντονιστής.
Στο θεατρικό παιχνίδι δεν κάνουμε πρόβες όπως στο θέατρο, ούτε αποστηθίζουμε ρόλους. Ο αυτοσχεδιασμός είναι το αποτέλεσμα της λειτουργικής φαντασίας της ομάδας. Ο αυτοσχεδιασμός είναι το κείμενο και σκηνικά το ίδιο το σώμα και το μυαλό μας. Σκηνικά δεν υπάρχουν, ένα απλό πανί ή οποιοδήποτε αντικείμενο, μπορεί να είναι το κοστούμι ή το σκηνικό στο θεατρικό παιχνίδι. Βοηθά τα παιδιά και τους νέους αλλά και μεγαλύτερους ανθρώπους (στην τελευταία βέβαια περίπτωση ονομάζεται ψυχόδραμα).
Να συνειδητοποιήσουν τη σύνδεση όλων των επιμέρους καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων του σχολείου, καθώς και τη σύνδεση του σχολείου με το ευρύτερο κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον. Να βελτιώσουν την ψυχοκινητική τους έκφραση και να δραστηριοποιηθούν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.
Να ανακαλύψουν νέες δημιουργικές δυνατότητες και τρόπους επικοινωνίας. Να εξοικειωθούν με την τέχνη του θεάτρου.
Να αποκτήσουν θεατρική παιδεία. Να αναπτύξουν διάφορες δεξιότητες όπως η χρήση του σώματος και της φωνής.
Να αντιληφθούν θεατρικές έννοιες ή ακόμα και να τις ανακαλύψουν.
Να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στο θέατρο.
Να αποκτήσουν γνώσεις για την ιστορία του θεάτρου, παίζοντας. Το θεατρικό παιχνίδι δεν είναι κάτι βαρετό, άρα βοηθά στο να διασκεδάζουν τα παιδιά. Με το θεατρικό παιχνίδι γινόμαστε ικανοί να καταλήξουμε σε κάποιο «δρώμενο» με βάση το παιχνίδι, την έκφραση, την ελεύθερη δημιουργία.
Να εκφράσουμε ελεύθερα τα συναισθήματά μας και τα προβλήματα, που μπορεί να μη μπορούμε να τα εκφράσουμε.
Να ξεπεράσουμε προβλήματα προσαρμογής και επικοινωνίας.


Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.

Το θεατρικό παιχνίδι εξελίσσεται σε 3-4 φάσεις.

Α. Η φάση της απελευθέρωσης: Σε αυτή προσπαθούμε με διάφορα παιχνίδια, κινητικές ασκήσεις, σωματική έκφραση, να καταφέρουμε τα παιδιά αλλά και τους νέους να αισθανθούν και πάλι παιδιά και ελεύθεροι να κάνουν πράγματα που στην καθημερινή τους ζωή θα ήταν αστεία και γελοία αλλά εδώ είναι μέρος του παιχνιδιού. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η εξοικείωση μεταξύ των μελών της ομάδας, η επικοινωνία, έτσι αποδεσμεύονται από τις συστολές και τις επιφυλακτικότητας. Στο σημείο αυτό αρχίζει η δεύτερη φάση.

Β. Η φάση της αναπαραγωγής:Συζητάμε θέματα και ιδέες ανάλογα με την ηλικία και το επίπεδο της ομάδας, προσπαθούμε αυτά τα θέματα και τις ιδέες να τα συγκλίνουμε σε έναν άξονα, ένα θέμα, μια κατεύθυνση. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες για να δουλέψουν το θέμα. Τότε τα μέλη της ομάδας αυτοσχεδιάζουν, παίζουν για τον εαυτό τους. Διαλέγουν τους ρόλους που θέλουν, μπαίνουν σε ομάδες ρόλων αρχίζει η μεταμφίεση στο συγκεκριμένο πρόσωπο. Θα ψάξουν στα διάφορα αντικείμενα που θα βρουν στο χώρο και θα στήσουν την παράστασή τους. Φυσικά τα αντικείμενα δεν είναι άλλα από μια καρέκλα για παράδειγμα, η ομάδα ονομάζει την καρέκλα, ως σπίτι και αυτό είναι, δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Οι θεατές που πάντα είναι τα μέλη των υπόλοιπων ομάδων, το δέχονται σαν δεδομένο και η παράσταση αρχίζει.

Γ. Η φάση της εκτέλεσης.Η φάση αυτή είναι μια καθαρά δημιουργική φάση, δηλαδή, θεατρική. Τα παιδιά με βασικά εργαλεία έκφρασης το σώμα και την κίνηση, τον λόγο και την εικόνα, φτάνουν μόνα τους σε μια σύνθεση παίζουν τα θέματα που έχουν ήδη αυτοσχεδιάσει.

Δ. Η φάση της ανάλυσης. Η ομάδα μετά την παράσταση ακολουθεί συζήτηση. Τα παιδιά συζητάνε τα όσα είδαν ή συζητάνε τα όσα είδαν και όσες απορίες τους δημιουργήθηκαν. Το πιο σημαντικό είναι ότι λένε τη γνώμη τους για τα θέματα που τους απασχόλησαν και αυτοσχεδίασαν πάνω σε αυτά. Αν θέλουν βρίσκουν ένα άλλο τέλος στον αυτοσχεδιασμό τους και ξαναρχίζουν το παιχνίδι.
Βέβαια το θεατρικό παιχνίδι δεν είναι μόνο ψυχαγωγία, αποτελεί το μέσο για την ενεργοποίηση του παιδιού, στην απελευθέρωση της φαντασίας του, στην καλλιέργεια της ψυχής του, την εξοικείωση του με το θέατρο, που είναι τέχνη σύνθετη παιδευτική και βαθύτατα κοινωνική.Υλικά που χρειάζονται για το θεατρικό παιχνίδι:Στην συνέχεια θα περιγράψουμε τα υλικά που είναι απαραίτητα για την επίτευξη του σκοπού μας.
Για το θέατρο συνήθως χρειάζεται ένας χώρος ( αίθουσα του θεάτρου), ενώ για το θεατρικό παιχνίδι χρειάζεται κυρίως μια ομάδα ανθρώπων που θέλουν να εκφραστούν, μπορεί κανείς να παίξει όπου θέλει. Το θεατρικό παιχνίδι δεν έχει σκηνοθέτη, το ρόλο αυτό τον παίζει ο εμψυχωτής- συντονιστής.
Στο θεατρικό παιχνίδι δεν κάνουμε πρόβες όπως στο θέατρο, ούτε αποστηθίζουμε ρόλους. Ο αυτοσχεδιασμός είναι το αποτέλεσμα της λειτουργικής φαντασίας της ομάδας. Ο αυτοσχεδιασμός είναι το κείμενο και σκηνικά το ίδιο το σώμα και το μυαλό μας. Σκηνικά δεν υπάρχουν, ένα απλό πανί ή οποιοδήποτε αντικείμενο, μπορεί να είναι το κοστούμι ή το σκηνικό στο θεατρικό παιχνίδι.

By Anna R.

ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ;

Το θεατρικό παιχνίδι είναι πολύ ωφέλιμο για ένα παιδί. Οξύνει την φαντασία, την επικοινωνιακότητα και εκφραστικότητα του παιδιού (απαραίτητα στοιχεία για την μετέπειτα πορεία του στην εφηβεία και ενηλικίωση), ενώ παράλληλα βελτιώνει την κοινωνικότητά του με μοναδικό τρόπο σε σχέση με άλλες δραστηριότητες. Πώς, όμως, ξέρουμε ότι το παιδί μας έχει κλίση προς το θέατρο;

Το θέατρο δεν διδάσκεται στα σχολεία, γεγονός που καθιστά την ανακάλυψη πιθανού θεατρικού «ταλέντου» στο παιδί δυσκολότερη. Τι είναι αυτό που πρέπει να προσέξουμε ώστε να καταφέρουμε να διακρίνουμε απο νωρίς την πιθανή κλίση του παιδιού μας προς την δραματική τέχνη;

Ένα λάθος που κάνουμε συχνά είναι να μπερδεύουμε την προβολή με την έκφραση. Ένας ηθοποιός δεν υπάρχει για να μας εκφράσει τα δικά του συναισθήματα (προβολή), αλλά για να λειτουργήσει ως μέσον ενός συνόλου (που αποτελείται απο κείμενο, μουσική, σκηνικά) που στόχο έχει να επικοινωνήσει «κάτι» με τον θεατή. Με άλλα λόγια, ένας άρτιος ηθοποιός «εξαφανίζεται» πάνω στη σκηνή - όχι το αντίθετο. Δυστυχώς, αυτή η απλή αλήθεια έχει ανατραπεί, με αποτέλεσμα να θεωρούμε το απολύτως αντίθετο ως φυσιολογικό και να αναμένουμε απο έναν «καλό» ηθοποιό να αυτοπροβάλεται.

Το ίδιο λάθος κάνουμε όταν έχουμε να κάνουμε με κάποια χαρακτηριστικά στην συμπεριφορά του παιδιού μας. Ένα παιδί που εκδηλώνει διαρκώς την ανάγκη του για προσοχή, για παράδειγμα, δεν «ανήκει» απαραίτητα σε ένα θεατρικό εργαστήρι για παιδιά. Αντιθέτως, ένα παιδί που ψάχνει και ανακαλύπτει συνεχώς νέους τρόπους έκφρασης, είναι πολύ πιθανότερο να κάνει για το θέατρο, ακόμα κι αν το παιδί αυτό είναι περισσότερο «κλειστό» κοινωνικά.

Απο μικρή ηλικία (2-4 ετών) μπορούμε να παρατηρήσουμε αν το παιδί μας έχει τάση προς το θέατρο. Κάποια χαρακτηριστικά που πιθανώς θα διακρίνετε σε ένα παιδί με τέτοια κλίση είναι τα εξής:

- Περνάει πολλές ώρες της ημέρας παίζοντας. Είτε μόνο του, κλεισμένο στο δωμάτιό του, είτε έξω, μαζί με άλλα παιδιά. Σημαντικό είναι τα παιχνίδια να εναλλάσονται, το παιδί να μην ικανοποιείται με ένα και μοναδικό είδος παιχνιδιού.

- Εφευρίσκει καινούριες «γλώσσες» και, πιθανώς, αλφάβητο (για παράδειγμα, τα -γνωστά σε όλους- «κορακίστικα»). Ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει με έναν δικό του τρόπο με τους άλλους, κάτι που δεν του προκαλεί κούραση ή ανία.

- Διασκεδάζει κατασκευάζοντας πράγματα, όπως κάρτες, δώρα, αυτοδημιούργητες κατασκευές που το ίδιο το παιδί «βαφτίζει» ως συγκεκριμένα αντικείμενα, ή πρόσωπα. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κουτί σα να είναι ζωντανό πρόσωπο όπως συνέβαινε στον αξέχαστο Μορμόλη του Γερμανού Ράινερ Χάχφελντ.

- Όσο παράδοξο και αν ακούγεται, ένα χαρακτηριστικό των παιδιών με τάση προς τη δραματική τέχνη είναι να μιλάν στον εαυτό τους, συνήθως εν είδει αφήγησης των συμβάντων που «τρέχουν» στο παρόν της καθημερινότητάς τους. Αντίθετα με την κοινή αντίλήψη, που είναι τα παιδιά να έχουν τάσεις αυτοπροβολής προς τον κοινωνικό τους περίγυρο (επηρρεασμένη αντίληψη, ίσως, απο τα δεδομένα πρότυπα της τηλεόρασης), τα παιδιά που μιλάνε «μόνα τους» τους είναι πιθανό αργότερα να είναι ικανά μεγάλης εκφραστικότητας.

- Όπως και με τους επαγγελματίες ηθοποιούς, το ισχυρότερο όπλο που θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του κάποιος που ασχολείται με το θέατρο είναι η φαντασία. Το παιδί μπορεί να δημιουργεί δικές του ιστορίες (παραμύθια, μικρά θεατρικά δρώμενα), να εμπλέκει το φανταστικό μες την πραγματικότητα (π.χ. να επιμένει ότι είδε έναν δράκο ή μια πριγκήπισσα μες την κουζίνα!), να πλάθει δικούς του κόσμους και να προσκαλεί - όταν νιώθει πιο εξωστρεφές - γονείς ή φίλους να περιπλανηθούν σε αυτόν (ένα παιδί μπορεί να «παίξει» με τα αντικείμενα ή και τους φωτισμούς του δωματίου του και να δημιουργήσει την αίσθηση διαφορετικού κόσμου, προσθέτοντας φανταστικά στοιχεία για να καλύψει τα κενά).

Μη σας τρομάζει εάν το παιδί σας δεν έχει πολλούς φίλους ή δεν επιδιώκει να είναι το κέντρο της προσοχής σε οποιαδήποτε περίσταση: είναι πιθανό το θέατρο να είναι ό,τι χρειάζεται για να βγει ο δημιουργικός του εαυτός προς τα έξω και να λάμψει. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι μια καλή έρευνα σε σχέση με τα παιδικά θεατρικά εργαστήρια που λειτουργούν κοντά σας και να ενθαρρύνετε το παιδί σας να το δοκιμάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου