Σύλλογος Ποντίων και Βορειοελλαδιτών Σύρου Ο ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ

Σύλλογος Ποντίων και Βορειοελλαδιτών Σύρου Ο ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ
Ο σύλλογος είναι πολιτιστικός και αθλητικός. Τα μέλη του συλλόγου είναι από τη Μακεδονία, τη Θράκη ,οι απανταχού Ποντιακής καταγωγής καθώς και φίλοι που αγαπούν το σύλλογο. Ο σύλλογος ιδρύθηκε το 2003 ως σύλλογος Βορειοελλαδιτών Σύρου και αθλητικός σύλλογος ''Ο Μέγας Αλέξανδρος''. Σήμερα ο σύλλογος, μετά την τροποποίηση του καταστατικού του, φέρει τη νέα του .επωνυμία Η αίθουσα του συλλόγου βρίσκεται στο Κάτω Μάννα (Χώνες) επί του κεντρικού δρόμου. ΤΗΛΕΦΩΝΑ επικοινωνίας 6932411950. ΤΜΗΜΑΤΑ : Παιδικό Θεατρικό Εργαστήρι κάθε Παρασκευή 17.00-19.00, Σάββατο 10.30-12.30 και 16.30-18.30 - ΤΜΗΜΑ ΠΟΝΤΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ :Τμήμα παιδιών και εφήβων κάθε Παρασκευή 19.10-20.00 και 20.00-21.00 . Τμήμα ενηλίκων κάθε Κυριακή 18.30-19.30 για αρχάριους και 19.30-20.30. για προχωρημένους. Χοροδιδάσκαλος ο Χρήστος Καρυοφυλλίδης. Σκοπός μας , να ΜΗΝ ξεχάσουμε τις ρίζες μας και να μεταλαμπαδεύσουμε στα παιδιά μας την ιστορία μας.

Translate

Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Πνευματικό Κέντρο Σύρου Ερμούπολη ΤΟ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΚΒΑΡΒΑΡΙΖΕΙ






Με την ευκαιρία της παρουσίας του στην εκδήλωση της 27ης Ιανουαρίου 2012 , που θα πραγματοποιηθεί στην Ερμούπολη από το Σύλλογο Βορειοελλαδιτών Σύρου, ο κ. Μιχάλης Χαραλαμπίδης , αναφερόμενος στο νέο του βιβλίο , μεταξύ άλλων , λέει ΄΄ Το βιβλίο επανακαθορίζει την Πολιτική και Αναλυτική Επιστημονική Ημερήσια διάταξη, την ατζέντα. Το ζήτημα είναι το Τουρκικό Πρόβλημα. Το ΝΕΟ Ανατολικό Ζήτημα όχι η Νεοοθωμανική κουτοπόνηρη φυγή και νεύρωση. Αντί να μελετούμε και να αντιμετωπίζουμε σε επίπεδο Πολιτικής Στρατηγικής το πρώτο, το Νέο Ανατολικό Ζήτημα , γεμίσαμε οθωμανολάγνους και Δραγουμάνους της Εσπερίας και της Ανατολής , όπως γράφω. Αντί η Ελλάδα να είναι Κέντρο Σπουδών για την Μικρά Ασία και την Ανατολική Μεσόγειο όπως επεδίωξα να κάνω από τις αρχές της δεκαετίας του 80’, μάλλον πολύ ποιο πριν, καταλήξαμε στην νεοεθνικοφροσύνη, «νεοαμερικανοσύνη» και τους Δραγουμάνους. Ούτε στην Άγκυρα και ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ διαφημίσθηκε και παρουσιάσθηκε έτσι ο Νταβούτογλου, ο Κεμάλ πριν. Στο βιβλίο αναλύεται επίσης η σχέση της παραγωγικής μνήμης ενός λαού και της ανάπτυξης. Αυτό που τελευταία εκφράσθηκε με μια μεγάλη ανθρωπολογική αλλοίωση του Έλληνα. Ένα λαό μαστόρων, τον έκαναν μπετατζήδων και τζογαδόρων στο Χρηματιστήριο. Έτσι βρέθηκαν χαμένοι στο Διεθνές καζίνο΄΄.


Τελειώνοντας λέει : ΄΄ Θα μπορούσε η χώρα να αποτελεί κέντρο σπουδών γι’ αυτά τα ζητήματα. Είχαμε την κληρονομιά του Κωνσταντίνου Καραβίδα. Τελευταία τα ανακάλυψαν, τα έκλεψαν στις Η.Π.Α. όπου δημιουργήθηκαν οι ανάλογες σχολές που φιλοξενούν τους πρώτους σπουδαστές και ερευνητές. Εδώ Εξάγουμε Φοιτητές. Όπως και η Μπένετον που μελετά τον Πικιώνη.
 
 

Ποιος είναι ο δικός μας δρόμος. Ο Εξοστρακισμός, ο Ενταφιασμός -το Χρονοντούλαπο της Ιστορίας – του ένοχου συστήματος, του παρασυστήματος της Ελλάδας μη Ελλάδας και η Αναστήλωση της χώρας. Ενός μεγάλου ονόματος που Εξανθρώπισε και ομόρφυνε τον Κόσμο΄΄.



Από το Οπισθόφυλλο του βιβλίου


Το 1492 μπορεί να θεωρηθεί η αρχή της "καταστροφής των Ινδιών". Αυτό το όνομα έδωσαν αρχικά οι Ισπανοί στη σημερινή Βόρεια και Νότια Αμερική. Αυτός ήταν ο τίτλος μιας έκθεσης υπεράσπισης των δικαιωμάτων των αυτοχθόνων από έναν Δομινικανό Ισπανό μοναχό τον Bartolome de las Casas, που δημοσιεύθηκε το 1542. Το 1453 μπορεί να θεωρηθεί η αρχή της καταστροφής της Ανατολίας και της Ρωμανίας, της Ρούμελης. Ρούμελη αποκαλούν ακόμη την Δυτική πλευρά του Βοσπόρου και Αναντολού την Ανατολική πλευρά. Ρούμελη Καβάκ και Ανα-ντολού Καβάκ. Στην Τουρκική (Καβάκ σημαίνει ακτή). Παρόλο που η Οθωμανική ληστρικότητα και καταστροφικότατα άρχισε έναν αιώνα πριν. Στο εσωτερικό των δομών της εξουσίας που δημιούργησε η μειοψηφική ληστρική οσμανική ομάδα, δεν υπήρξε ένας ανάλογος Βαρθολομαίος που θα προέβλεπε και καταδίκαζε τον υψηλό βαθμό - ανώτατο ιστορικά -βίας, βαρβαρότητας και καταστροφικότητας των Οθωμανών. Αλλά από τότε οι φωνές, οι απόπειρες συμμαχιών των αυτοχθόνων λαών, συνεχιστών μεγάλων πολιτισμών, ενάντια στον κίνδυνο που αντιπροσώπευε η Οθωμανική επιδρομή, έμειναν μόνες. Όπως η φωνή του Βησσαρίωνα του Τραπεζούντιου. Στη συνείδηση όμως των λαών της Μεσογείου και της Ευρώπης, η λέξη βάνδαλος και βανδαλισμός αντικαταστάθηκαν από τις λέξεις Τούρκος και Τουρκισμός. Η βαρβαρότεροι των βαρβάρων λένε οι πηγές, από τον Γ. Παλαμά έως τον Κ. Μαρξ.


 
* Μιχάλης Χαραλαμπίδης

 

Γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη. Σπούδασε Πολιτικές Οικονομικές Επιστήμες και Κοινωνιολογία. Μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης. Τη διάρκεια της δικτατορίας, διέφυγε διωκόμενος στην Ιταλία, όπου απετέλεσε μέλος της εκπροσώπησης του ΠΑΚ. Ήταν ένας από τους επτά που έγραψαν στο Μόναχο της Γερμανίας, τη διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ. Απετέλεσε μια κρτική εναλλακτική πρόταση στο ΠΑΣΟΚ η οποία δικαιώθηκε Ιστορικά. Αποχώρησε από το ΠΑΣΟΚ το 1999. Αγωνίσθηκε να συγκροτήσει ένα νέο Μορφωητικό και Πολιτικό Κίνημα τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ. Επεξεργάστηκε και ανέδειξε στα πλαίσια του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών και ιδιωτικά, πολλά ζητήματα του Ελληνικού, Εθνικού, Κοινωνικού σχηματισμού και εισήγαγε νέες έννοιες, αναλυτικά σχήματα, νέα ζητήματα και λέξεις στη διανοητική και πολιτική μας δημόσια ζωή.


Τον Φεβρουάριο του 1994, το Ελληνικό Κοινοβούλιο υιοθέτησε την πρότασή του καθιερώνοντας την 19η Μαίου ως ημέρα μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας. Υιοθέτησε επίσης το 1997 την πρότασή του, για τη δημιουργία μιας νέας πόλης στη Θράκη, αλλά η τότε η κυβέρνηση την ακύρωσε. Στα πλαίσια μιας Διεθνούς Κύρους ΜΗ Κυβερνητικής Οργάνωσης αναγνωρισμένης από τον ΟΗΕ, συμπαραστάθηκε σε πολλούς λαούς στην Αφρική, Νότια Αμερική, Ασία, Αρμενίους και Κούρδους. Το 1986, εισήγαγε για πρώτη φορά το Κουρδικό στον ΟΗΕ, με ομιλία του στην Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην Γενεύη. Η ίδια διεθνής Οργάνωση, εισήγαγε το Ποντιακό στον ΟΗΕ με συνεχείς παρεμβάσεις της. Για όλα αυτά προσκαλείται για διαλέξεις σε Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και Κέντρα Μελετών. Τα τελευταία χρόνια και σε Ελληνικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου